Monday 28 March 2011

SELAMAT DATANG

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Utk yg baru mengunjungi blog ini..sha ucapkan selamat berkunjung di sini.Kami telah memulakan perniagaan ini secara aktif sejak setahun yang lalu dan ini adalah gabungan usaha drpd kakak & ibu saya.Sebelum ini saya hanya menjual secara offline & ansuran.Namun hasil dpd dorongan semua saya mula berani utk mnjual secara online pula.

Namun utk jualan secara online,saya membuka peluang utk belian borong.Utk belian runcit saya akan update utk jualan runcit.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya secara sms di no.016-7966711.
Saya menjalankan bisnes ini secara part time kerana masih lg menuntut & kakak saya akan membantu saya sepenuhnya.Oleh itu,jika ada sms yg terlewat di balas harap memahami.Sekian.

Selamat melihat2 & Semoga anda berpuas hati.

No comments:

Post a Comment